Marketing va talabalar amaliyoti bo’limi




Marketing va talabalar amaliyoti
bo'limi boshlig'i

Abdramanov Paraxat Rambergenovish

Marketing xizmati shu’basining faoliyati

 Bo’limning asosiy vazifalaridan biri, talabalarning ko’rsatkichlarini aniqlash maqsatida yumush beruvchilar (korxona va muassasalar ) ning barcha ta’lim yo’nalishlari yoki mutaxassisliklarga bo’lgan talablarin (buyurtmalar ) e’tiborga olgan holda davlat grantlar va to’lovli -kontrakt asosida «buyurtmalar portfeli»n shakllantirish. Filial bitiruvchilarini yumush o’rinlariga taqsimlash bo’yicha komissiya tuzish, taqsimlash komissiyasi tomonidan yumush beruvchi idora, korxona va tashkilotlarning kadrlarga bo’lgan real taqozobına yarasha bitiruvchilarni ishga taqsimlash rejasin (dastlabki, aniqlangan ) ishlab chiqish va yakunlovchi taqsimlashni o’tkazish, ularning xotimasi bo’yicha bitiruvchilarning yakka-yolg’iz taqsimlash ro’yxatini tuzish va umumlashtirish. Yangi o’qish yiliga qabul qilish bo’yicha biznes rejaning ijrosi (davlat grant va to’lovli -kontrakt asosida qabullash rejasi, kelib tushgan ariza nomalar, konkurs, qabul qilingan talabalar soni, ularning kurslari, ta’lim yo’nalishlari (mutaxassisliklar ) bo’yicha taqsimlanishi, o’qitish tillari va t. b.) haqida malumotlar bankini yaratish. Bakalavriat yo’nalishlari va magistratura mutaxassisliklari bo’yicha talabalarning kasblik mahoratini orttirma va bitiruvchilarni ishga taqsimlashda filialga tegishli bo’limlari (ilmiy, metodik kengashlar, o’qish -metodik bo’limlar, fakul’tetlar, kafedralar v. b.) bilan ishlashish, ular tomonidan sodir qilingan chora-tadbirlar sifatini tahlillash va baholashda qatnashish, marketing siyosatin amalga oshirishlikda tegishli bo’limlar xizmatini yaratish. Filialimizda oyiga ikki marta kariyera seleksiya ishlari olib boriladi. Filialimizda bitiruvchilarining bandligini ta’minlash maqsadida mehnat yarmarkasi o’tkaziladi.

Foydali manbalar