Usı jıldıń 18 — may kúnı «Yangi Ózbekistonni ózimiz , óz qóllarimiz bilan bunyod etamiz» uranı tiykarında esseler tańlawınıń respublikalıq basqıshı bolıp ótken edi.
Ótkerilgen tańlawda Ózbekstan mámleketlik kórkem óner hám mádeniyat institutı Nókis filialı «Saxna hám ekran kórkem óneri drammaturgiyası» tálim baǵdarı 2-kurs studenti N.Uluǵova, «Mádeniyat hám kórkem óner mákemelerin shólkemlestiriw hám basqarıw» tálim baǵdarı 2-kurs studenti B.Seydullaeva hám «Kitapxana hám xabar iskerligi» tálim baǵdarı 3- kurs studenti A.Seytmuratovalar «Yangi Ózbekistonni ózimiz , óz qollarimiz bilan bunyod etamiz» uranı tiykarında ótkerilgen esseler tańlawınıń respublikalıq basqıshında múnásip qatnasqanı ushın filial tárepınen húrmet jarlıǵı hám bahalı sawǵalar menen sıylıqlandı.





QMU studenti S. Shamuratova
![]()